Ben herşeyden veriyorum.Akşamları akşam yaptığım yemeklerden yediriyorum.Sabahları muhakkak yumurta yapıyorum ya haşlanmış ya omlet tarzı.Yanına kaşar peynir zeytin domates yarım ceviz koyuyorum.mesela avokado sevmez yumurtanın içine avOkado ezip biraz tuz atıp omlet yapıyorum öyle yiyor.Bugün kırmızı biberli,haşlanmış brokolili omlet yaptım.Haftda 3 kez sabahları nane limon ya da ıhlamur çayı ya da pekmezli şerbet veriyorum kahvaltısıyla beraber.
Öğlen çorba türü(mercimek,ezogelin,yayla,şehriyeli domates ,tarhana,kereviz çorbası ) ya da mantı,makarna değişiyor.
Aralarda kraker ,kek ,kuru üzüm,leblebi ,cicibebe büskivisi seviyor yer.
Akşam da mesela biraz pilav -tavuk biraz bulgurlu patates çorbası yedi.
Bazen de kaşık maması ya da pirinç unlu muhallebi yapıyorum.
ama tamamen keyfine bağlı az az yer ya hiç yemez öğün atlarız ya da yer bitirir.