Premature_annesii Bebeğim 10 aylık. 2 haftadır ishali vardı dün gece ateş başladı. Kanda boğazda kulakta enfeksiyon yok. Ama covid olabilir mi test yaptırmak istemiyorum çok küçük daha
Merve Premature_annesii covid olsa kanda hafif enfeksiyon çıkardı. Kızımın öyle olmuştu. Diş ateşidir belki
Aysenur3440 Premature_annesii domuz gribi olabilir aynı belirtilerle gittik sümük testinde cıkıyo bi tek
MinnakAsel Premature_annesii Merhaba 19 aylık bizde aynıyız 10 gün önce ishal oldu şuan iki gündür ateşli kan idrarda boğazda kulakta hiç birşey yok kafayı yicez ailecek niye ateşi düşüp çıkıyor
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Premature_annesii domuz gribi salgını varmış. Bence doktora gidin test yapılsın. İlaçsız geçmez.
Girlpower Premature_annesii kan tahlilinde belli olurdu geçen hafta aynısı kızımda oldu kan tahlili sonucuna göre covid testi isteyebilirim demişti doktor ama kan sonucu temiz gelince istemedi kulak burun boğazda da bişey yoktu ama ateş vardı ishal de 3 gün sürmüştü salgın var öyle demişti doktor
Merve Premature_annesii kızıma da özelde bakılmıştı. Devleti özeli yok tahlilin ☺️ Covid testinde de sadece boğazdan sürüntü alıyorlar bebekte. Bilginiz olsun
Alperen_duru Premature_annesii merhaba oğlum 5 buçuk aylıkken geçirdi kovid baş yanmasıyla başladı boğazında enfeksiyon dediler hep 3 gün emmedi ağladı sürwkli sonra kan aldılar test mecbur yapıldı pozitif çıktı. Bizde ishal olmadı mesela ateş ve iştahsızlık uyku hali çok oldu
Aysenur3440 Premature_annesii covid sanmıyorum suan domuz gribi virüsü her yerde rsv virüsü testi yaptırmak istiyorum de sadece bi surubu var onu içmeden düzelmiyorlar
MinnakAsel AyPerisiVeGokPrensininAnnesi belirtisi nedir domuz gribinin ? Özelde testler yaptırdık birşey çıkmadı ama ateşi düşmüyor dussede yine çıkıyor
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi MinnakAsel Düşmeyen inatcı ates diye biliyorum. Yani biz yaşamadık sadece salgın fazla var o yüzden söylemek istedim. Ay aman Allah korusun bize uğramasın 🙏🏻
Ksedakaya Premature_annesii iki hafta önce 5.5 aylık bebeğimde dirençli ateş vardı. Tüm tahliller temiz. İnflüenza testi negatif. Covid yaptık pozitif çıktı. İshali vardı. Burun akıntısı grip gibi oldu sonra. Testten korkmayın 2 saniyelik birşey.
MinnakAsel AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Bizimde ateşimiz var kan idrar da bişey çıkmadı inşallah ne size ne bize uğrar hiç bir bebeğe ugramasin hastalıktan hastalığa kosuyoiz iki aydır malesef
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi MinnakAsel Çok zor hastalanmaları.. 😓 Covid testi verin birde isteraeniz?
Premature_annesii MinnakAsel bizde öyleyiz tam iyileşti derken ateş başladı şimdide. Ne diyor doktorlar size
MinnakAsel AyPerisiVeGokPrensininAnnesi covit olduk daha önce böyle birşey değildi ayrıca covit olsa crpsi yüksek cikmazmiydİ