Arastryk21 6 ay bir haftalık olan oğlum ayakta 5 saniye boyunca duruyor çok komik duruyor ya 😂😂ana emeklemiyor yürüyecekmi acaba 😂
Katy Arastryk21 hıc bellı olmaz yürüyebılır. İlk oglum emeklemeden 9. Ayda yürüdü. Sımdı 6 ay 2 günlük oglum emeklıyor desteksız oturabılıyor. Bende cogu kez ayakta tutuyorum adım atıyor kendiside cok istekli bacakları kuvvetli 🧿
Didemm96 Arastryk21 bence emeklemeden yürümesine yada ayakta durmasina izin vermeyin bebekler öncelikle emeklemeyi oturmayı öğrenmeli daha sonra yürümeli böylelikle ayağı kalktığında tekrar oturup otururkende nasil ayağa kalkacagini öğrenmeli..
Woody gezentianne niye sağlıklı olmasın? Çocuk durabiliyor Geriden gelen bi çocuk olsa her çocuğun gelişimi bir değil deriz. Yapabilen çocugu durdurmaya, engellemeye çalışıyoruz Arastryk21
Keskeuyusamm 6 aylık bir bebeği öyle yapmayın ne kadar riskli bir şey bir de gülüyorsunuz ya. En erken 9.ayında yürür bebekler zarar verirsiniz
Arastryk21 Keskeuyusamm ben bebeğimin zararı istermiyim dikat edin yazdığınızda gülerim çünkü çok küçük kafamda düşünüyorum yürürse ne kadr komik olur hem birkelik yaptım
Keskeuyusamm Woody 6 aylık bir bebeğin ayakları üzerine kendi kendine basması sağlıklı değil çünkü. Engellemek değildir bu. O zaman 2 aylık oturmaya çalışan bebekleri de oturtalım engellemeyelim.
gezentianne Woody Bizim doktorumuza ben bunu whatsapptan sormuştum o dönem oglum durdugu halde kemik yapısı cok yumusak önermiyoruz dedi. 7-8 aydan sınra belki
Katy Arastryk21 o zaman dewamke cocuk istiyorsa zaman zaman ayakta tutun bısı olmaz. Bazısı geriden gelir bazısı erkenden gider
Arastryk21 Didemm96 desteksiz oturuyor bide her yeri tutup kendi kalkıyor emeklemeye çalışıyor ama gidemiyor 💁
Didemm96 Didemm96 ama tabikii bu bi tavsiye akil vermis gibi olmasın yanlis anlamayın tabikiide siz annesi olarak daha iyi bilirsiniz 🌼
Cemrenin_annesi80 Arastryk21 benim kızım 9 buçuk aylık dedigin giibi bi süre ayakda durabilior gören çabuk yürür diyo ama bilmiorum tabi
ikizminikler Arastryk21 sağlıklı değil diye biliyorım canım daha kemikleri ne ki çok küçük daha Allah korusun çarpık bacak olma riski felan var
Woody Keskeuyusamm zaten engellememek gerekiyor 💆♀️ 6. Aya kadar oturmalı vs gibi söylemler yanlış Ayinda yürüyen çocuga “hayır senin 1 yasinda yurumen gerekiyordu. Hadi şimdi 1 2 3 kos” diyor muyuz? Hayır Cunku her çocuğun gelişimi farkli
Arastryk21 Keskeuyusamm öyle ama böyle büyük bir tepki vermenize gerek yoktu güzel bir dilde anlatabilirsiniz karşınızdaki bir anne olduğunu unutmayınız
Katy Keskeuyusamm ben 2-3 aylık dönemde basladım oturtmaya 15 dk gun ıcınde. Yüz sırt üstü tuttum Ayda sag sol döndü. Ayda yuvarlanma emekle basladı. Aydayız desteksiz oturabılıyor. Cocuk istiyorsa engellenmemeli diğer oglumda 9. Ayda emeklemeden yürüdü