Merhaba hanımlar bebeğim 9 aylık ve bugün yumurtanın beyazını da doktora danışarak verdim. Birkaç saat sonra poposunda kızarıklık (zaten vardı ama azalmıştı pişik tedavisi görüyoruz ) arttı. Kızarıklık poposunu kapladı ve canı çok acıyor. Alerjisi mi var bilmiyorum test yaptırmadım henüz. Bu durumu yaşayan var mı önerileriniz nelerdir paylaşır mısınız?