Fatmanaz TugceArslan bende dün bebelac gold getirdim eve ısrarla vermeye çalışıyorum sanki yiyecek gibi aptamili kusuyordu bunu kusmuyor en azından
Fatmanaz Ali_Eren1 neden böyle olur bilmem sütüm çok güzeldi öyle güzeldi ki yemedi kısmetini tepti şimdi de mama almıyor ☺️
Minikprensannesi Fatmanaz benım bebegim erken dogdu riskli gebelikti ilk 2 ay sagıp verdım biberonla gogsumun ucunu tutamıyordu sonra emdi emiyo bizde sıkıntı yokda benım sütüm çok çok az genelde mama içiyo 5 aylık olcak