Bu atak haftası bizim için epeyce zor geçiyor. Yemek yemek istemiyor çok çabuk herşeye ağlıyor asla benden ayrılmak istemiyor. Babası yanında bile olsa benim gittiğimi gördümü hemen ağlıyor 😩 Şu atak bitsede kurtulsak. 8 aylık bebiş anneleri siz ne durumdasınız?