Rana-6 Bugün eşimle 2000 parça puzzle aldık içinden alt tablası çıkmadı eşim sordu aldığımız yere öyle satılıyor tahtanın üzerine yapacaksınız demiş.normalde öyle mi oluyor?puzzle parçaları aynı şekilde alt tablada oluyor ona göre yapılıyor diye biliyorum
Teemo07 Rana-6 puzzle halıları var onlar ayrı satılıyor. Büyük boy mukavva alın. Kalın oldugu için taşımasıda kolay oluyor. Ben öyle yaptım 4 puzzle ımıda.
Smrenes Rana-6 aslında puzzle halıları var onların üzerinde yapılıyor genelde tabla vs çıkmaz puzzledan en son puzzle yapıştırıcısı alıp yapıştırıyorsunuz çerçeveye koyuyorsunuz..
Deletedmom_26 Rana-6 Tablasiz oluyo diye biliyorum onları birbirine yapıstirilmasi için yapıştırıcısı gerekli ve sonra çerçeve yaptırabilirsiniz arkadaşım öyle yapmıştı
Deletedmom789 Rana-6 tabla çıktığını ilk kez duyuyorum desem 😄 en az 10-15 tane puzzle yapmışımdır. Çocuk puzzle’larında tabla oluyor. Altına mukavva alın. Öyle daha kolay
Rana-6 Deletedmom789 bende en son onlardan yaptığım için öyle sanıyorum 😂😂kutunun dışındaki resme göre yapacaz öyle mi?☺️
Neslimmmmm Rana-6 evet dışındaki resme göre yapıcaksınız.ilk defa puzzle yapacaksanız 2000 sizi biraz zorlar 500 yada 1000den falan başlasaydınız.puzzle yapmanın püf noktaları vardır.ilk önce kenar kısımları ayırın onları yapın yani çerçeveyi oluşturun sonra aynı renk ve şekillere göre içini tamamlamaya çalışın.
Deletedmom789 Rana-6 evet canım. Tavsiyem önce kenarlardan başlayın. Benzer renkleri bir araya toparlayın. Resme baka baka yapıcaksınız, bir süre sonra otomatik buluyorsunuz parçaları