Minisimbenim Kizlar merhabalar geçen ay ebem bir ay sonra kızamık aşısı var dedi bende bildiğim kadarıyla 8 ayda aşı yok dedim o da tarihler değişti dedi bilginiz var mı 8 ayda herhangi bir aşı var mı( özel aşılar hariç) kızamık aşısı ne zaman yapılıyor ?
Teemo07 Minisimbenim 8 de değil 9 da kızamık aşısı. Sağlık bakanlığının aşı takvimi var nette, ordan bakın. Geçen sene değişmiş takvim. Normalde 6 ve 12 arasında başka aşı yoktu. Bu göç olaylarından dolayı erkene çekildi.
Bebegimm1 Minisimbenim 8 de degil 9 da var normalde 1 yasinda yapiliyor saglik bakanligi öne cekmis cok fazla multeci var diye bana oyle demisti ebe o yuzden 9. Ayda yapiliyor bir de bana yumurta beyazina alerjisi var mi diye sormustu
Aysnrblghn 8 değil 9 da var. Ancak eğer riskli değilseniz kizamik salgını yoksa vs bazı yerlerde yapılmıyor bazılarında yapılıyor.Kampanya aşı diye geçiyor.Ben fazla evden çıkmadığım için yaptirmadim,diğer çocuklarla temastan bulaşıyor sanirim