Arkadaşlar selamlar herkese. Bebeğim 28 günlük anne sütü ile besliyorum. Düzenli emziriyorum 1.5-2 saatte bir. Son bi kaç gündür meme iç kanallarım acıyormuş gibi hissediyorum. Göğüsteki sütlerimi tam boşalttığımdan eminim. Bebeğimi emzirdikten sonra; vakum makinesi ile çektim, hiç süt akmadı iki göğsümden. Neden acı veriyor sanki iç kanallarım acıyor gibi?? Sizde de böyle olduğu oluyor mu? Ha birde bebeğimi emziriyorum yine süt arıyor eliylen ağzıylan doymuyor mu nedir anlamadım.. hatta bi gün denemek için 60 ml mama verdim. Ki 45 ml verilmesi gerekiyor. Buna rağmen meme aradı yine anlamadım. Sizde durumlar nedir?