TheBossMom Ben günde 1 kere mama veriyorum oğluma sütüm akşama doğru daha az oluyor. Gece yatırmadan yarım saat önce. Ek gıdaya geçtiğimiz sürede mamayı kesmem mi gerekiyor kızlar ? Bir de yatırmadan önce veya akşam siz ne veriyorsunuz ek gıdaya geçen anneler
Babyalina TheBossMom mama kesmelimi işini doktorla konuşsan daha iyi canım. Kızım 8 aylık yeni başladım yatmadan yedirmeye, başlarda önerilmiyor çünkü ağır gelir ek gıda sadece öğlen veriliyor
Aalya TheBossMom eğer sütünüz az ise verin mama bu ayda %70 anne sütü olması lazım veya devam sütü ek gıda tadımlık şeklinde
AgentMom TheBossMom ben ek gıdaya geçtiğimde gece mama vermeye devam ettim. İlk ay sadece tadım oluyor. Sonraki ayda tam doyacak kadar yemiyordu. Yaşına doğru düzen oturdu. Mamayı kendi istememeye başladı. Öylece bıraktı. Arada gece yatmadan kaşık maması veriyorum. 16 ayına bir hafta var.
Deletedmom99886 TheBossMom Ek gıdaya geçince ana beslenmesi ne ise devam ediyorsunuz özellikle ilk aylarda
TheBossMom Babyalina o zaman böyle devam edeyim teşekkür ederim. 6. Ayı itibari ile doktoruna da sorucam
TheBossMom Aalya emziriyorum ama gündüz emen bir bebek olduğu için yatmadan önce mama veriyorum teşekkür ederim 🙏🏻
AgentMom TheBossMom evet canım bebeğin gelişimine göre doktorunda devam edip etmeyeceğini de konulursun. Ama ilk iki ay zaten tadım süreci doyum olmuyor