Kızlar mrb dünde yazmıştım bugün diş dr gittim dişim baya iltihaplanmış ilaç tedavisinden sonra çekilecek emzirirken antibiyotik kullanmak zorundayım sizlere sorum şu emzirmeden bir kaç gün mama takviyesi mi yapayım ( zaten bebeğim mama meme şeklinde besleniyor 3 buçuk aylık ) yoksa antibiyotik içtikten 5 6 saat sonra ön sütümü sağıp emzirmeli miyim bu şekildede bebeğime yan etki olur diye endişeleniyorum lütfen yardımcı olun ..