Merhaba kızlar bebeğim 1.5 ayından beri mama içiyor şu an 7 aylık similac alimentum hipoalerjenik kullanıyorduk ilk zamanlar içtiğini kusuyordu şu an kusması eskiye göre azaldı ama hala kusuyor kokusunu da çıkarıyorum 7 aylık oldu ama hala kusuyor neden acaba bilen var mı