Budageceryahu 3 aylık bebegine siddet uygulayip, beyin kanamasi gecirip ölmesine sebep olan (baba) adı altindaki cani ceza evinde ölü bulunmuş. bugun aldigim en guzel haber.
Reyna Budageceryahu ben hiç sevinmedim kurtuldu resmen acı çeke çeke ölmesini isterdim ölmek için yalvaracaktı böyle
Ozge251021 Budageceryahu ohhhh böylelerine içerdekiler adeleti veriyor idam edeceksinki böyle iblisleri beslemeyeceksin aç kalacaklar kendi pisliklerini yesinler evlada nasıl el kalkar hala aklım almıyor ben uyurken bile özlüyorum eşim kafayı yiyor sevmekten Allah ıslah etsin
Demirac19 Reyna öteki dünyada cezasını çeker böyle caniler le aynı havayı solumak istemiyorum yok olsunlar daha iyi
Melllisa Cezaevinde ki adalet sokaklarda ve mahkemelerde yok helal olsun yapana yaptırana Allah yaptırandan razı olsun hakettiğini yer topraktı o pisliğin darısı Cihan bebeğin babasına
Budageceryahu ikizlerinannesi2985 daha yeni haberlerde izledim carsafla boynundan asilarak ölü bulunmus
siblss Budageceryahu ölüm için birşey söylemeyeceğim o mahlukatın günahını almayayım . Kendi adıma içimde mutluluk oldu inşallah bundan sonra yapacak olan ,içinde şiddet in t sini bulunduranlara uyarı olmuş olur da bebeklerimiz kurtulur 🙏
Dyglila Bellatrixxx bebeğin sağlığı iyiymiş çok şükür taburcu olmuş. Baba denen müsvedde kendini asarak öldürmüş. Sanmıyorum kendini astığını birisi asmıştır. Kim yaptıysa ellerinden öperim.
Bellatrixxx Budageceryahu bu Gaziantep teki olay değil mi? Şimdi baktım taburcu edildi diye haber de var Google’da. İnşallah bir şey olmamıştır ya 🙏
Nurcanerva Budageceryahu kurtulan cihan bebek öz babası tarafindan siddete ugramistu o kurtuldu sukurler olsun ölen bebek elif ada oda 3 aylik bebek annesinin dini nikahli birlikteliginden olan adam tarafindan dövulen o adam ölü bulunmus
Annesinin_kuzusu00 Bellatrixxx hayir bu baska bi bebek gaziantepteki erkek bebekdi bu da kiz bebek babasi tarafindan siddete ugradi öldü😭
Bellatrixxx Annesinin_kuzusu00 şimdi siz deyince baktım habere. Allah’ım nasil güzel bebek yine içime yangın düştü. Söylenecek çok şey var da! Okudum iyice sinirlendim. Daha önce bebegin kolu kırılmıştı, zaten beni dövüyordu diyor anne de!
Aydeeeee Ben yavrumun kılina zarar gelecek diye korkuyorjm pislikler el kadar sabiye vuruyorlar ya hicmi merhamet yok . Anne olinca daha hassaslastim bebekler konusunda