MinnakTosbagm Kızlar sürekli pişik kremi kullanıyorum ama diş pişiğine en iyi marka bile iyi gelmiyor. Çok kanamaya başladı birde üstüne bezin lastiği kesti kanadıkça ağlıyor yavrum bildiğiniz ilaç bazında pişik yara giderici krem var mı ?
Bitikmomi MinnakTosbagm çok ağır pişiklerde travazol kullanan anneler vardı sanırım bilenler zaten yazarlar. Benim oğluma pişik olduğunda doktor fucidin ve oxezole günde 2 kere olarak yazmış şimdi baktım reçetesinden.
minnosum25 MinnakTosbagm Hametan birebir ertesi güne pişik filan kalmyor bide bezi açıp orayı havalandrn kuru tutun nemli kaldkcada skntı olyor
MinnakTosbagm Deletedmom5284 Diş çıkarma döneminde poposunda pişik oluyor kıız kimse bilmiyor sizin bebeklerde olmadı mı🤣
MinnakTosbagm Bitikmomi Kullandınız mı iyi geldimi travazolu duymustum ama sanki ağır bir krem çok sağolun🙏
Deletedmom5284 MinnakTosbagm gülüm diş çıkarırken pişik olmaz, eğer diş çıkarma isal yaparsa pişik olur, yani tek diş çıkarma pişik sebebi değil 🥰
Ggercn MinnakTosbagm aaaa öyle birşey mi varmış . Benim bebeğim diş patlattı 1,2 haftadır poposu kıpkırmızı yazın bile böyle olmadı diyorum kendi kendime , ıslak mendilde kullanmıyorum ilginç
tazeaane MinnakTosbagm ilk defa duydum diş pişiğini 🤦♀️ ama ben fito krem ve hametan kullanıyorum çok iyi geliyo
Toprakseyran MinnakTosbagm bende ilk defa duydum bebeğim 3 tane diş çıkardı hiç öyle birşey olmadı 🤷♀️
Bitikmomi MinnakTosbagm evet travozol bence de ağır. Doktorun verdiklerinden 1 kere sürdüm geçti kanama seviyesinde değildi ama. Bu ilaçları doktor 20 aylıkken vermişti. Birde daha küçükken 3 4 aylıkken pişik olmuştu o zaman hamazinc yazmıştı geçirmezse sudocrem al demişti. Bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum yanlış bi yönlendirme yapmak istemem
Krtlmy MinnakTosbagm doktorda hamaten yazmıştı bunu kullan eğer daha ağır şekilde olursa travazol kullan diye iki kutuda ondna yazdı
Biricigim17 Nişasta serp ilik suyla sildikten sonra. Bolca serp gunde uc dort defa tekrarla diger gune biseyi kalmaz ins
MinnakTosbagm Deletedmom5284 Kuzum ben neden oluyor demedim ki bebemin 13.dişi her seferinde oluyor normalde pişiği olmaz zaten diş döneminde pişik olağan birşeydir ya ishalden ya da başka şeyden 🙂 yine de sağol
kenankaan Deletedmom5284 bizde de var diş pilşiği, bazı çocuklarda pişik oluyor. Cocuk doktorumuz söyledi.
Mircet Deletedmom5284 oluyor be kuzum maaalesef 😑 benim kızım köpek dişlerini çıkartırken oldu bez değiştirdik ıslak mendil değiştirdik sonra onuda bıraktım pamukla sil kurula hiç bir pişik kremide geçirmedi.Ağrıdan stress yapınca olabiliyormuş diş patladı ertesi gün bir nokta kadar kalmadı düşün
Tugce Deletedmom5284 ay ilk defa alerji bir işe yaradı. Diş çıkarıyor sanırım. İshal değil ama su gibi kaka yapıyor yalnız yaparken sağır sultan bile duyacağı için 2 dakika bile b.klu durmuyor 😂😂
MinnakTosbagm Bitikmomi Sürekli sudocrem kullanıyorum canım ben olmasada sürüyorum hep ama diş döneminde maf oluyor çocuk yazdıklarını deneyeceğim çok sağol🥰
Deletedmom5284 MinnakTosbagm rica ederim yani tek diş çıkarırken pişik olmuyor demek istedim 😂 kızımında 16nci dişi ama hiç pişik yaşamadım isal olmasına rağmen
NursenaT MinnakTosbagm banada eczacı Trosyd diye bi krem var oda hemen gecırıyo gün içinde imkanınız varsa her alt değiştirmede yıkayın popoyu daha çabuk iyileşir
Glcnbc MinnakTosbagm biz ek gıdaya geçtiğimizde çok kötü pişik olmuştuk teyzesi Trosyd çok iyi geldi sabah akşam sür, ıslak mendil kullanma aralarda da mustella kullandım 1 güne birşeyi kalmıyor…
MinnakTosbagm Sareee11 Sadece diş döneminde oluyor salgılarından ve dışkısından olduğunu söylemişti doktorumuz canım ama ilk defa kanadı