Arkadaşlar merhaba oğlum 9 aylık anne, baba, dede, gel, iki, horoz sesi diyince üüü, anne gel ( bunu bir kaç defa söyledi öğrendiğinden beri ), dört ( döö) , mama kelimelerini aktif kullanıyor, anneyi bilinçli söylüyor . bana biraz iyi gibi geldi dil gelişimi övünmek için fala yazmıyorum sizlerle kritik yapmak için yazıyorum sizin bebekler nasıl onlarda böyle mi ve ekstra neler yapıyordunuz dil gelişimi için ilk annesini 5 aylıkken söyledi ben karşıma alıp öğretiyorum dakikalarca söylemesi için tekrar ediyorum . Anne nerde baba merde dede nerde kitap nerde kedi nerde diyince parmakla göstermiyor ama o yöne dönüp bakıyor