Anladığım kadarıyla eliniz darda para getirirler umuduyla küçücük bir bebeği riske atmayi göze alabiliyorsunuz.Benim kızım 9 aylık daha okutmadim mevlüt.ismini dahi eşim abdest alıp okudu 2 kat maske takarak kulağına hoca cagirmadik.ananesi babaannesi kuran okuyup şükür namazı kıldilar sadece hastaneden sağ sağlım ciktigimizi duyurdugumuzda onlar bile bir zaman gelemedi eve aman kızım taşıyıcıyizdir sana evlatlarına bişey olur deyip.eve bile kimseyi sokmadik biz uzun bir zaman.ki hala da oyle..kızımı gören bir tek annem kaynanam onlarıda arabamızla getirip götürüyor eşim evdeler zaten ayrıca asla sık sık gelmiyorlar. 9 ayda 9 kere görmediler bile.Telefonla ben arayıp gösteriyorum sesini duyuruyorum.görmek isteyen kızım 5 6 aylık olduğunda evime girmeden sadece kapıda temas etmeden 2 kat maskeli şekilde dokunmadan uzaktan görüp hediyelerini getirdi.evladima birşey olduktan sonra napayım ona gelen parayı.Allah uzak eylesin.zaman mevlüt yapma zamanı değil bu illet şekil değiştirip değiştirip üruyor.al işte eltimin yengesi babasına mevlüt yaptı geçen hafta şimdi hepsi koronadan evde anneleride hastanede yatıyor.bu illetten kaç senedir yakınlarımizi kaybettik cenazelerinde bile bulunamadik