Beril_58 ben 2 bebeğime de dogduklarinin ertesi günü emzik verdim . Meme reddi vs yaşamadım çok şükür. Kayinvaliden sonuna kadar haklı oyalaması çok zor olur . Emzirirken baktın uyudu uyuyacak tık ağzına emziği sanki meme emiyormuş gibi devam etsin minik .insallah bi sıkıntı yasamazsınız 😊🤍