Bebeğim 3 aylık olmak üzere hep sırtından tutarım kucağımdayken bu sefer üstünü düzeltiyordum birden geriye attı kendini hemen tuttum ama bir iki dakika bayağı ağladı şuan ağlamıyor. Bir şey olmuş mudur ya çok korktum. Canı yandığı için mi ağladı korktuğu için mi bilmiyorum