Kızlar oğlum 5 buçuk aylık yavaş yavaş ek gıdaya geçiyoruz dedi doktoru sizler nasıl başladınız ? Neler yedirdiniz ? Bide bizim minik karın üstü kesinlikle yatmıyor ve sesli hiç Gülmüyor dönmüyorda sizinkiler nasıl? Neler yapıyorlar ? Neler yiyorlar ?