Merhabalar,
2 aylık kızım en sonunda memeden emmeye başladı.Ancak şöyle ki açken asla kabul etmiyor mamasını içtikten sonra denediğimde 10 dk kadar emiyor.Sütüm de çok azdı emmediği için ne kafar süt geliyor bilemiyorum,pompayla denediğimde bir kaç damla ancak var.Tecrübeli annelerimiz cevap verebilir mi,mamadan sonra değil de açken nasıl emzirebilirim? Mamayı nasıl kademeli olarak kesmeliyim? Teşekkürler