Merhaba güzel anneler. Oğlum bugün 4 aylık oldu. Meme emme yapmıyor. Doğduğu günden bu yana hem sağım ile süt veriyorum, hem de mama takviyesi yapıyorum. Son bir kaç haftadır iştahı kesildi sanıyorken biberon başlığından kaynaklı isteksizlik olabileceği aklıma geldi. Aventi set olarak almıştık. 1 numara başlık ile beslenirken büyük biberonda 2 numara olduğunu gördüm. İnceledim fakat 1 numara başlık deliği ile aynı hiç bir farkı yok. Şuan bebek bakım ürünleri satan hiçbir mağazada Aventin alternatif başlığı bulunmuyor. Eşim 1 numara başlığın birini deldi ama maalesef oda kullandıkça parçalandı. Lütfen bu konuda daha önce sorun yaşayan biri varsa bana yol göstersin. Kaç numara biberon başlığı kullanmamız gerek? İnternette 3 numara buldum ama güvenemiyorum. Ve neye göre alacağımı da bilmiyorum.