Bebeğim 4 aylık ben tulumlarda tog derecesi olduğunu yeni öğrendim. Kızımın tulumları var ama her hangi bir derece yazmıyor üstünde. İzmirde yaşıyorum doğal gaz var fakat 1.kattayım bina yüksek giriş o yüzden gece bile biraz soğuk oluyor uyku tulumu giydiriyorum bezen ama yeterli mi bilemiyorum. Siz tulum alırken tog derecesine göre mi alıyorsunuz? Yada nasıl anlıyorsunuz soğuğa göre yeterli kalınlıkta olup olmadığını?