Nihan21 ikizlerinannesi2985 geçen hafta aldık mama bebelac gold kullanıyorum 125 tl ye 900gr bu akşam aldı eşim 175 bi haftada 50 lira zam gelmiş napcaz mecbur alıncak ama olmaz böyle bu iş nereye kadar gidicek bakalım alamayanlar napsın çok şükür yine halimize 🙏
ikizlerinannesi2985 Nihan21 aynen öyle. İnsan kendini öyle teselli ediyor maalesef. Çok şükür alabiliyoruz diyoruz ama alamayan da bir dünya insan var.. Allah yardımcısı olsun herkesin valla.
ikizlerinannesi2985 ikizminikler ben dee😅 nasıl bi duygu acaba? Düşünsene, birini besliyorsun ve işin bitiyor. Başka bebek yok! Ya da yatırıyosun, onu uyandıracak başka biri yok. Çok iyi yaa😀 Cidden merak ediyorum aslında o duyguyu
ikizminikler ikizlerinannesi2985 aynen öyle mesela onu uyutunca sende yanına kıvrıl yat diğerini uyutcam uyandı derdin yok çok iyi olay ahahah 😂
ikizlerinannesi2985 birdamlabirderinannesi2 aynen 800 gram var, 1 kg tükenmiş gösteriyor. Ben de e bebeğin internet sitesinden aldım bugün
ikizlerinannesi2985 ikizminikler Aynen yaa. Ya da düşünsene dışarı çıkıcan, bi çocuğu hazırla ve çık. Biz bi kere sadece kızımı alıp çıktık, oğluma annem baktı hastaneye gitmiştik. Ayyy ne kolay biliyor musun tek çocukla dışarı çıkmak😂
ikizminikler ikizlerinannesi2985 ahaahah ya iyi güldüm 😂😂😂 Allah ikiz annelerine gerçekten farklı bi güç vermiş hele 3üz 4üz olanıda var bunun yya öyle olsaydı 😬
G01N ikizlerinannesi2985 Ben anlamıyorum mamadan fiyatından da bilgim yok neye zam gelmedi ki 😒 ama üstte kalsın belki yararımz olur ☺️
ikizlerinannesi2985 G01N aynen öyle.. yeni yılda mama zamlı olacak, hazır zam gelmemişken alacak annelere haber vereyim dedim