AyazMerve öyle valla… 3 ay önce molfixim alt açma bezini 14 liraya almıştım, bugün 23 tl ye almış eşim.. sleepy bez adedi normalde 80 kuruştu, 1 TL olmuş… şaka gibi ne diyim ki… benim yine bebeklerim büyüdü çok fazla mama kullanmıyoruz. Ayda 3 kutu gidiyor. İlk zamanlar ayda 8 kutuydu.. şimdi doğum yapıp durumu olmayan napsın.. çok üzücü