Yeni dogan bebeklerde ara ara meme reddi oluyor emzikle alakalı olduğunu düşünmüyorum. Gerekirse kendi memenizi zorla verin ben öyle yaptım. İlk doğduğu günden itibaren emziği sadece uykuya dalarken verdim. Emzikten süt gelmiyor sonuçta acıkınca mecbur kalıp emiyorlar. Önemli olan sizin iradeli olup Biberon vermemeniz. Pes ederseniz geri dönmek çok zor. Ben arada bir Biberon verdım emzik de verdım meme emmeyi istemediği zaman resmen ağzına dayadım aç ta kalsa başka bir şey vermedim en son aldı memeyi her seferinde. Şimdi 49 günlük ne yaparsam yapayım her seferinde memeyi alıyor sıkıntı olmuyor