Gebelik öncesinde kullanmaya başladım hamileliğim boyunca kullandım 26 günlük bebeğim var hala kullanıyorum doktora gidip kan tahlili yaptıracak vakit bulamıyorum kış şartları gurbette tekim bu ilacı kullanan anneler var mı bebeğe bir zararı olur mu uzun süre kullanmanın? Tabiki doktora sormam lazım ama tecrübeli annelere de danışmak istedim