Tazeanne35 Sezeryan doğum sonrası ilk günlere döndüm resmen çok açıyor daralma olmuş gibi başına gelen ve atlatan var mı
Solocann Tazeanne35 2 çocuğumu da sezaryenle doğurdum aynı durumdayım ama bence sezaryenle ilgisi yok sadece normal doğum yapanlarda genişleme oluyor oda herkeste olmuyor 🤷🏻♀️ mesela hiç çocuk getirmeyenlerde de aynı sorun var eltimin çocuğu yok oda onda da daralma var ben sezaryenle alakalı olduğunu düşünmüyorum 🤷🏻♀️
Armanefe Tazeanne35 aynı şeyi bende yaşadım. Hatta dedim ne alaka normal doğumda yapmadım 🙄 bir daha olsaydı doktora gidecektim ama zamanla düzeldi canım. Geçici bir durum rahat ol. Tabi çok uzarsa doktora görünmekte fayda var
Fatos_tekeeva Tazeanne35 aynısını bende yaşadım hala yasiorm 3 ay oldu doğum yapalı sezeryanla çok kötü oluyorum ilişkide diyorm yoksa bendn habersiz vajina daraltmami yapıldı 😂😂😂😂😂😂😂
Deletedmom5284 Bende aynı durumdayım 16 ay oldu biraz düzeldi ama şimdide erken orgazm olma durumu yaşıyorum sinirim bozuluyor, sebebi sezeryan mı bilemiyorum tabi
Tazeanne35 Fatos_tekeeva ilk günler bu kadar acımıyordu sanki ya çok acıyor psikolojim bozuldu bebek var zaten denk gelirse oluyor ondan da böyle ağlamaklı oluyorum hamileliğin sonunda da olmadı ee konuşalım 40 gün sürdü evli gibi değiliz artık yani nerdeyse niye böyle oldu kafayı yicem 🤦♀️🤦♀️
Srphnm Kızlar ne kadar güzel bir durum aslında çoğu insan da böyle olmasını ister yani şanslıyız bence 😉😉😉
Tazeanne35 Srphnm herşeyin fazlası zarar tabiki geniş olması sıkıntı ama dar olması bize değil erkeğe şans acı çekerken hiç rahat ve güzel bir ilişki yaşanmıyor
Ebrararin Tazeanne35 eger gebelik boyunca iliskj olmadıysa normal benimde aynı üstüne birde lohusaljk ve iyileşme süreci eklendi ondan olabilir