Merhaba anneler kızım 18 aylık ve herşeyi gostererek bu bu diye soruyor bizde söylüyoruz iste bu kitap bu top vs. Ama ben ona sordugumda cevap vermiyor halbuki biliyor ne olduğunu çünkü komutlarimizi uyguluyor ama söylemiyor benim bu durumda ne yapmam gerekir acaba bide istediği birşey olmadığında sürekli sinirden ağlamalar kendini atmalar başladı 2 yaş sendromunu acaba