Bebeğin neyle beslendiği önemli sadece anne sütü kullanıyorsanız 1 hafta kabızlık normal olurmuş bizim 1 hafta sürüyor bazen ama mama kullanıyorsa 3 günden sonra fitil kullan demişti doktor fitil vermek istemiyorum dediğimde gergin çay kaşığı zeytinyağı ver dedi işe yaradı 3,5 aylığız