cydcvk Pazartesi 18. ve bexseroyu beraber yapıcam dedi doktor ama ağır olmaz mı dedim olmaz dedi. İkisini beraber yaptıran var mı sorun yaşadınız mı
Smryna cydcvk benimki 19 aylik bexseroy ile nimerixs beraber yapalım dedi bende tedirgin oldum kabul etmedim. Dün bexsero yaptı 2 ay sonrada nimerixs olcak ve sonra biticek son aşılar
gamgun Smryna bzm de aynı aşıların ilk dozunu birlikte yaptr dedi bn ayni ay icnde farkli gunler yaptrsam sorun olmz degl mi?
Smryna gamgun ben ilk dozları hep tek yaptırdım üzerinden 2 ay geçti. Bu son hatırlatma tozu olduğu için bir yapalım dedi yine ben ağır bi asi olduğu için korktum o konuda bi bilgim yok