r@Aselbusraa#17123052 hiç sormayın yaz gelsin istiyorum artk bu kış hep böyle mi geçecek bir ayda iki kez grip oldu kızım şuan da evde hava veriyoruz ilaçlı, dışarı bakıyorum millet hiç bebeğini kollamıyo çingeneler hele bebeklern ayağında çorap bile yok ama biz bu kadar üstüne düştüğümüz halde hastalar