amansallagitsin Anne sütü sagdiktan sonra uc saat icinde biberonla birlikte isitma yapilir mi yoksa direk bebege ole mi verilir
Syyyy amansallagitsin oda ısısı olsa bile soğuk oluyor ben ılık su ile ılıtıyorum sütü o şekilde veriyorum. Yoksa hasta olur bebekler bence oda ısısı soğuk oluyor kış geldi çünkü
amansallagitsin Syyyy nasil isitiyorsunuz bi kaba sicak su koyup biberonu icine mi koyuyorsunuz o sekilde mi yapiyorsunuz
Syyyy amansallagitsin evet kabın içine ılık su koyuyorum biberonu da suyun içine koyuyorum başında bekliyorum ki ılıyıp tekrar soğumasın diye. Su soğutsa suyu değiştiriyorum tekrar koyuyorum. Ilıyan ve tekrar soğuyan süt bida ılıtılmaz bozulur sakın öyle yapmayın