Delibirhatunn Mini fırın kullanıyorum. Çok memnun değilim. Daha önce poğaçayı 180- 200 derecede pişirdim kurabiye gibi yaptı. (Başka fırında güzel oluyor) Kaç derecede pişiriyosunuz mini fırında?
Annekizz Delibirhatunn Benimkide turbo fırın hemen pişiriyo içi çiğ kalıyo 170 dereceye alıyorum yavaş yavaş çok güzel pişiyor