Selmakm Merhabalar bence bu biraz kişiden kişiye değişir benim aldıklarımı belki siz beğenmezsiniz veya memnun kalmazsınız sizin isteğinize veya beklentilerinize bağlı biraz da 🤗 Ben kendi kullandıklarımı söyleyim ikiz arabası yan yana model aldım chicco ohlala modeli, biberon ve emziklerimiz philips avent marka 4 lü biberon seti var ondan kullanıyoruz çok memnunum hiç meme reddi yaşatmadı bize. Mama da çok göreceli bebekten bebeğe değişiyor hastanede aptamil ile başlamıştık bir ara değiştireyim dedim bebelerin ayarları bozuldu yine aptamile geri döndüm 🤗 Beşik olarak park yatak kraft calipso 2 modeli aldık iki adet 4-5 yaşına kadar orda yatırcam 😅 Çok fazla yenidoğan ufak kıyafet alma bir anda büyüyorlar 3 aylık 6 aylık 9 aylık vs mevsimini de düşünerek alışveriş yap. Bir de tulumdan ziyade alt üst takımlar bana daha pratik geldi alt değiştirirken, bol bol iç badi lazım erkek bebekse özellikle ilk zamanlar çiş çok fazla sızıyor, bol bol ağız mendili cnm o da çok lazım oluyor. Örme yeleklerdense penye yelekler daha kullanışlı geldi bana. Pişik kremi ve şampuan olarak mustela kullanıyorum memnunum. Başkaaa bu kadar sanırım aklıma gelirse yine yazarım soracağın varsa cevaplarım canım ikiz teyzesiyim ve ikiz annesiyim bir miktar tecrübeli sayılırım 🙈🤗🌸