Merhaba herkese, 5 buçuk aylık bebeğim var doktor kontrolleri dışında ve haftada bir açık alanda arabasında gezdirmek dışında dışarı çıkmıyoruz. 2 biontech aşım var. Benim dışımda(eşim, anne babam, kardeşim) negatifken ben covid pozitif olduğumu öğrendim dün.🤦🏻♀️ Bir gece öncesi soğuk yoğurt yemiştim boğazımın kötü olması ve öksürmem ondan diye düşünmüştüm hemen evde maske takmaya başladım. Dün sabah yataktan çıktığımda afedersiniz tuvalette otururken kendinden geçme ve baygınlık yaşadım hem ishal hem kusma vurdu kardeşim tansiyonumu ölçtü 6-4 çıktı. Apar topar hastaneye götürdüler beni doktor saçmalamayın 6-4 tansiyonda kalp krizi bile geçirebilirsin yaşaman mucize dedi kardiyoloji ve nörolojiye görünmemi söyledi. Neyse doktor şüphe ettiği için covid testi verdim ve pozitif çıktı balgamlı öksürük, boğaz tahrişi ve burun tıkanıklığı dışında şuan iyiyim. Bebeğime kardeşim bakıyor ve ben hiç dışarı çıkmıyorum odamdan. Tribe girdim şimdiden ya test yanlışsa başka belirtim yok çünkü, oğlumda da huzursuzluk ve ateş var ya onada geçtiyse benden, kalıcı hasar bırakır mı, en önemlisi o ağlarken yanına gidememek canımı yakıyor. Bugün üç maske takıp tabiri caizse kolonya banyosu yapıp 2-3 dk gittim yanına ağlıyordu beni gördü maskeli bile tanıdı susup güldü🥺 Bulaş süresi ortalama kaç günde azalıyor bu illetin, bana ilk 2-3 gün emzirme sağ dediler öyle yapıyorum bulaş süresi azalırsa kafam daha rahat emzirebilirim. Tecrübe etmiş anneler yazabilirseniz çok sevinirim.