3mutluluk Kizlar 19 gunluk bebegim var gunluk 2 3 kez kaka yapiyo sizlerinki ne alemde kac kez yapiyo sizlerinki
Yazannesi1 3mutluluk kaka yapması bence iyi bizimde öyleydi 5 aya kadar şimdi 1 kere yapıyor. Yapamayınca ağlıyor bebekler sonrada zor oluyor bence normal yani. Yinede sorun doktorunuza 🌸
NinovaLemi 49 günlük bebegim doğduğundan beri günde en az 3 en fazla 6 sefer kaka yapıyor. Kaka durumu iyi. Çişte yapıyorsa çok iyi tuvaleti