Merhaba arkadaşlar ben 32 haftalık premature annesiyim, doğal olarak Bir sürü endişe yaşadım ve yaşıyorum, acaba görecek mi acaba duyacak mı,ne zaman gülecek vs derken dört aylık olduk çok şükür düzeltilmiş İki aylık tâbi.bir çok testten başarı ile geçtik çok şükür Rabbime ama genelde motor gelişimi düzeltilmiş yaşına göre gidiyor, şuan agular yapıyor kafasını tutuyor gülüyor sizlerde durum nasıl yada daha önce böyle erken doğum yapıp şuan çocuğu büyümüş olan varmı