2 bucuk aylik kizin var. Geceden beri asiri basim agriyor, agri resmen kafamda dolaniyor 😖 ben yine icmicektim cekcektim agriyi ama esim zorladi ic diye mama veririz dedi. Dex-Forte agris kesici ictim( 50mg - deksketoprofen trometamol)
- bilgisi olanlar yazsin lütfen, kac saat emzirmemeliyim? Ilk sütü sagip atmalimiyim?