merhaba kızlar, bebegim bugun tam 16 günlük. ama hiç emmiyor. 2 gün önce emzirme danısmanı bile tuttum pek işe yaramadı acıkcası. normal doğum yaptım ilk 3 gün sütüm gelmedi sonra kızım sarılıktan yogun bakımda yattı 2 gün yani özetle biberona alıstı ilk doğduğundan itibaren memeyi asla tutmuyor. böyle olupta sonradan tutan var mı. yardımcı olur musunuz