Snowglobe Dilan_34 bize hemşire koltuk altın dan tutup yukarı kaldırın bebekler sevmez ve uyanır dedi. Topuklarını ya da burnunu sıkın dedi ama tabi ben yapamadım onu.
midekoruyucu Dilan_34 biz neler neler yapmadık uynmıyodu bi türlü, topuklarını sıkın, rahat edemeyeceği bi pozisyonda tutun uğraştıkça zorla uyanıyordu bizimki
kenankaan Dilan_34 topuğundan hafif çimdik at demişlerdi bana, bir de burnunu hafif sık yanaklarını okşa dedilerdi 🥲
b-s-2020 Benim kızımda sarılığı ağır geçirdi uyandırmadım bazen ne yapsan da uyanmıyor çünkü uyurken şırınga ile kendi sütümden veriyordum biberon tutmuyordu ne kadar anne sütü yada mama alırsa o kadar çabuk iyileşir
neslihanyildiz Dilan_34 bizde yaşadık ne yapsam uyanmıyordu uyurken beslemeye çalıştım şükür düştü bizimki. Çok zor hatta hiç uyanmıyordu bizimki her şeyi denedik
Elizsmommm Dilan_34 topuklarından ve sırtından sıkın ama kıyamam acır demeyin acıtın biraz anca öyle uyandırabilmiştim ben de. yoğun bakım hemşiresi öyle demişti.
Mayisannesi34 Dilan_34 ayaklarını sıkın canı acıyınca uyanır altını açın yüzünü hafif su ile yıkayın burnunu sıkın 😅
Moonlightttt Dilan_34 önce üstünü incelt uyanık da olsa çok sıcak olursa uyur canım(korkma buz gibi yapmsti hemşire odayı sen sadece incelt emerken) emerken hep dökün konuş ayak altını rahatsız et. Peki uyandırmak için : üst incelt,altını aç, ayak altına parmakla fiske vur doktor yaptı (sen kiyamazsan biz kiyariz daha çok yatarsiniz hastanede dedi ) ayak altı na ıslak pamuk degdir. Ellerini ıslak pamukla sil. Emerken de gürültü yapıp yüzünü sev dokun. Ayak altı fiske aglatip ise yariyodu bizde bı
FmBetull Ayaklarının altına vurun hafif,ıslatın,burnunu sıkın,altını açın,üstünü çıkarın,odanızı çok sıcak tutmayın,yüzünü yıkayın elinizi ıslatıp ama bir şekilde uyandırın.