Tugce Kuzumms piyasa çok hareketli. Zammı koyup satışa açarlar. Tahminim Ocak şubata kadar ürünler raflarda olur. Sonra ithal edemeyiz. (Tahmin)
Egehaninannesi Kuzumms ben dün market ve eczaneleri gezdm bulamadım.. tedarik sıkıntısı varmış yersen tabi..
keskebirazuyusam Ne markette ne eczanede mama bulamıyorum ben. Zam gelecek o yüzden satışı yok, yılbaşından sonra geçirecekler bize
adanur Arayın bulabildiğinizi alın bence. Çok zor dönemler yaşıyoruz fiyatlar çoookkk artacak. Ben bugünümü hep mama almaya ayırdım 6 paket aldık 😒