Ahriek
Soğuk aldı muhtemelen, ılık bir duş aldırıp, serum fizyolojik ve burun aspiratörü ile burnunu temizlemeye çalışın, zorla da olsa temizlemeye çalışın, evde iburamin zero yoksa aldırın günde 2 defa tok karnına 1 ölçek verin, çok iyi geliyor.
Doktora götürme imkanınız varsa direkt doktorun görmesi daha iyi olur tabii, hastane de burun temizliği de yapıyorlar, diş olduğunu sanmıyorum, diş olsa calpol fayda ederdi.
Doktorumuz ateş ve hırıltı olursa getirin demişti ama bizde sadece burun akıntısı ve öksürük vardı.