Balkizlarim MeteNaz Hiç üzülmedim insallah da doğrudur bu haber 3 aylık bebeğin ne suçu vardı gücü ona yetti 👀👀
Gokkusum11 MeteNaz kendini asmamıştır o asmışlardır onu orada yaşatmazlar çünkü. İyi olmuş hiç üzülmedim. O bebeğin ağlamaları kaç gece uykularımı böldü benim.
MeteNaz Gokkusum11 aynen beni o kadar etkilemişti ki rüyalarıma giriyordu. Keşke her olayda ilahi adalet böyle hemen tecelli olsa
Yagmursonrasitoprakkokusu MeteNaz İnşaAllah doğrudur. Gebersin it. Gerçi böyle kolay bi ölümü olmamalıydı