Merhaba 2 aylık bebeğim var ve tek başıma bakıyorum ilk günden beri. İlk bir ay benim sütümü içti sadece. Pramatüre olduğu için tutmadı göğsümü. Mama ile besleniyoruz şuan. Bir hafta öncesine kadar 60 cc içen oğlum bir haftadır 30 cc içiyor hemen acıkıyor neden böyle oldu acaba? Artması gerekirken neden 30 a düştü.