Hamileyken hiç iştah açılması vs yaşamadım. Zaten mideye yer kalmadığından hemen şişiyordum. Ama emzirmeye başlayınca 😖 özellikle geceleri bir şeyler aranıyorum sürekli 😫 çok tehlikeli. Habire incir kayısı vs de yenmiyo tatlı tatlı. Canım tuzlu çekiyo üfff