Kizlar merhaba bebeğim 8 aylık normalde geceleri ağlamadan sabaha kadar uyurdu suan geceleri ağlıyor nişastayla mama tarzı yapıp biberonla veriyorum sabaha kadar uyanmadan uyuyo önce diş mi acaba dedim sonra aç kaliyoms Onu farkettim sanırım sütüm yetmiyor artık büyüdüğü için biraz da toplu bir bebek akşam ne kadar tok yatirsam da geceleri acikiyo emzirdigim süt de yeterli olmuyo doğal yontemlerle biberonla ne verip besleyebilirim yaridimci olurmusunuz acaba ilk bebeğim melisim biraz acemiyim