Annelikduygusu Aptamil ağır bir mama, ama şunu soyleye bilirim ki her bebek farklıdır ona iyi gelen size gelmeye bilir ben bu yüzden çoğu mamayı denemisimdir çünkü Bizim de kabızlık sorunumuz vardı hlada var, bence siz 350 gramlık olanlardan Bebelac, Bebelac Gold, evolvia, hipp bunları deneyeyin ve gözlemleyin İyi geliyorsa Zaten devam edersiniz Denemeden anlayamazsınız naçizane fikrim 🌹