1adana ben doğduğu günden itibaren avent biberon ile verdim su açken vermemeye dikkat ettim midesi küçük olduğu için tokluk hissi olmasın emsin diye birde çok sıcak bir şehirde yaşıyoruz kızım da suyu çok severek içer hala
Doktorunuza danışın mama içiyorsa mutlaka su vermelisiniz benim kızım 2 aylıktı hep mama olarak devam ettik ve sürekli su verdım