Mama kötü bir şey degil ama mama verme kararını kendi başınıza vermemelisiniz doktorunuza danıştınız mi? Gelişimi nasıl anne sütüyle kilo alıyor mu? Bezleri dolu dolu çiş oluyor mu? Bebeğin doyup duymadığını anlamak özellikle ilk ay çok zor. Memelerinizin sertleşmesi şart değil memede süt bitmez bebek emdikce gelir. Memenin sertleşme nedenlerinden biri uzun süre emzirmemek ve önsütün fazla olması. Benim de goguslerim hep yumuşak ama bebegim emiyor ve kilo alımı iyi. O yüzden doyuyor mu diye düşünmüyorum. Doktorum da mamaya gerek yok şuan kilo alımı çok iyi demek ki sütun yetiyor diyor