Bebegim 3 gunluk oldu mama vermek istemedim ama gece sabaha karsi artik emzirmeden sutun kalmayinca desteklemeye basladik ilk gun simdi iyice emziriyorum bi saat boyunca bi sag bi sol bi sag bi sol iyice emziriyorum sonra 15 cc kadar mama veriyorum ve sonra rahat 2 saat uyuyor sonra sutum yine doluyor yine emzirme arti mama seklinde sariligi basladi diye endiseleniyorum gunde 2 en fazla 3 takviye veriyorum dogru mu artttirayim mi mamasını bu şekilde devam edeyim mi